Tuesday, May 12, 2015

Happy Birthday to me!

Assalamualaikum.


Genap 26 tahun 4 hari which is 8.5.1989 for my birthday. Thank you so much for all the wishes. 8.5.2015 jatuh pada hari jumaat, so kerja macam biasa lah. Group whatsapp from ofis area, aku dah rasa macam kena prank pun ada, group whatsapp terus bertukar jadi #BirthdayGirlbadmood *you know who you are*. Konon2 si linda tak dapat join dinner sebab kena balik Rawang, aku ni lurus, kalau orang cakap A, maknanya A lah. For the first plan nak farewell untuk si linda, according to kak ada plak kononnya ajak dinner kat secret tropicana mall, memandangkan dah habis kerja, malas dah nak masuk balik parking dalam mall, so ajak kak ada and the gang masuk paradigm mall je, parking pun murah *hahaha*! Dah masuk paradigm memang belum decide nak makan apa sebab kat paradigm takda pulak secret, so tengok dari board F&B yang macam menarik kat Serai, yang lain macam fast food je. Ok, cari punya cari nak pegi Serai ni tadi, punya la memusing jumpa gak akhirnya. Dengan confident nya masuk restoran tu macam biasa, then ada la a few waiters datang untuk tunjuk table.. dah jumpa table, baru je nak duduk ada la sorang minah berpurdah berdiri betul2 depan meja, heh! gua hengatkan dia marah sebab weols main duduk je kat situ.. dalam hati gua plak *apahal minah ni nak usha2, macam takda table lain nak duduk* tetiba si minah berpurdah ni pun datang dekat.. rupanya si linda ngokngek buat prank kat gua, konon tak dapat join dinner. Aku takda la expect untuk dinner birthday pun, umur macam gini rasa macam tak penting dah kot *sobss*. ok, dah order makan semua dah kenyang. Tiba2 *drum drooling* dari geng2 waiters sampai la ke Manager Serai tu datang bawak kek dalam pinggan menyanyi "Happy Birthday" and make me touch is satu Serai kot yang menyanyi, omg berlinang jap air mata. Seriously unexpected okeh! Btw.. thank you so much sisterhood, no words can describe how i feel that time :')


Chocolate cake moist & Tiramisu. Serius sedap dari secret!!


Photo credit to mr.waiters hidung mancung. Eh! haha :p
#Birthdaygirlbadmood terpaksa senyum


Video credit to linda :)


Ni dia wajah2 yang prank gua malam tu. Haishh! much2 love.

No comments:

Post a Comment