Friday, January 18, 2013

Bukit Tabur kami datang!

Assalamualaikum guys. Selamat hari jumaat. Di sini saya ingin memberitahu bahawa saya kini berada di Perpustakaan Awam Selangor yang terletak di Shah Alam, alaaaa yang masuk tv3 tu :D bukan datang sini semata-mata nak update entry je, tapi sebenarnya nak cari journal dan sebagainya untuk thesis saya tu. Tapi faham-faham jelah kalau dah ada wifi, full bar pulak tu pastu pastu berbelog lah. According to the title, perghhhh macam ayat lecturer je. Kitorang pergi Bukit Tabur kat Gombak rasanya, hehehe. Tak pasti kat mana, korang google lah sendiri, rajin plak aku nak sertakan map kat sini kan. Okay, semunya plan biasalah last minit, fara plan.. Alkisah nya konon-konon nak gerak pukul 7, at last semua bangun pukul 8. Itupun aku tolong kejutkan fara, kalau tak kelaut jugak rasanya. Nampak tak berbezaan waktu tu macam mana ? Hehehe. Dah godek-godek, sampai la pukul    11 macam tu kot. Bukit Tabur its different the other Bukit atau Gunung yang saya pernah pergi, banyak batu-batu then nak sampai puncak, amboii kemain tinggi lagi batu dia. Tak caya, meh tengok gambar kat bawah ni.



We are Ohana. 


Ni muka-muka suci yang dah tawan Bukit Tabur.


Nampak scary tak bukit batu-bata dia ? Si Paan sampai menguap nak tunggu aku turun :D


Tinggi tak kami ? 


View dari atas Bukit Tabur. Nak nampak jelas, korang naik lah sendiri. :P

Saje nak tunjuk kitorang ada atas puncak, hehehe.


Antara gadis-gadis pilihan yang berjaya menawan Bukit Tabur. Ecehhhh :D


Ni adegan-adegan masa Paan dengan Paris tolong ada budak tu beg dia terjatuh. Tu lah, dalam hutan jangan buat benda bukan-bukan. Sekadar pesanan.




Gambar I: Sibuk je si kremm berdiri bergambar sebelah.
Gambar II: Tengok muka masing-masing berkerut, aku agak dorg tengah fikir macam mana nak turun bukit yang scary tadi tu.



Ni bukan nak cover perut, saje nak posing nak tunjuk yang aku selim melim. Kan kan ? :P